BumCo
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

BumCo

منتدي للعبة الرائعة كونكر (سيرفر شخصي)

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
YuKo

المساهمات : 6

اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Empty
مُساهمةموضوع: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 8:54 pm

كل سنة وانتم طيبيين بمناسبة شهر رمضان الكريم

طبعا انتم عارفيين السيرفر دة كويس وانا عامل الموضوع علشان نحاول نعمل حاجات جديدة فى اللعبة علشان ننال قمة المتعة فيها وطبعا دة لازم بارائكم وتفكيركم .

ودلوقتى حنعمل حاجة حلوة اى واحد عنده فكرة ممكن نعملها جوة السيرفر نرجو انه يشاركنا بها

انا حبتدى مثلا انا بفكر ان يكون فى حرب يوميه على فترات متجزئة من اليوم طبعا علشان مواعيد الناس مش زى بعضها واللى يكسب , الجى ام يديلوا هدية تكون بتميزه عن اللعيب الاخر

دلوقتى نبتدى المشاركات ونبدء فى الافكار

YuKo
hesham_elgharbawy

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 9:13 pm

انا عندى مشكلة وأرجو انك تحلهالى انا نزلت اللعبة وعملت كل الخطوات لكن لما أخوش فى موقع التسجيل اللى الGM حاطه بيقولى 10060 connection time out ممكن تقولى اعمل ايه او اسجل ازاى
YuKo

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 9:17 pm

hesham_elgharbawy كتب:
انا عندى مشكلة وأرجو انك تحلهالى انا نزلت اللعبة وعملت كل الخطوات لكن لما أخوش فى موقع التسجيل اللى الGM حاطه بيقولى 10060 connection time out ممكن تقولى اعمل ايه او اسجل ازاى

دى مش مشكلة ولا حاجة بس موقع التسجيل بيشتغل مع السيرفر من الساعة 1 ظهرا حتى ال 4.30 فجرا
hesham_elgharbawy

المساهمات : 3

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 9:24 pm

ما أنا فضلت اجرب كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير بعد الساعة واحدة الظهر وبردو مدخلش وممكن تدينى اميل حضرتك على الهوتميل
YuKo

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالسبت أغسطس 22, 2009 9:27 pm

mickooo_lovely@yahoo.com انا بكون موجود بعد الساعة 12 بليل لو معرفتش تسجل الصبح ابقى كلمنى بليل
YuKo

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالأحد أغسطس 23, 2009 1:36 am

مستنيين افكاركم وردودكم
bobo.koko

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 26, 2009 3:18 pm

اسف طبعا لتاخيرى بردى عن الموضوع الجميل ده . اول حاجه علشان طور العبه هى

1-يبا العبه كلها لفه انجليزيه لأنى فى لغه تانيه غريبه بتظهر و انا مش عارف ايه الى بيحصل فى العبه
2-حاجه حلوه اوى لو نزلنا الحصان لأنه بيدى مظهر ملكى و الكل بيستمتع بيه

مستنى ردك

TheghosT
YuKo

مُساهمةموضوع: رد: اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر   اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر Icon_minitimeالخميس أغسطس 27, 2009 4:36 pm

[quote="bobo.koko"]اسف طبعا لتاخيرى بردى عن الموضوع الجميل ده . اول حاجه علشان طور العبه هى

1-يبا العبه كلها لفه انجليزيه لأنى فى لغه تانيه غريبه بتظهر و انا مش عارف ايه الى بيحصل فى العبه
2-حاجه حلوه اوى لو نزلنا الحصان لأنه بيدى مظهر ملكى و الكل بيستمتع بيه

مستنى ردك

TheghosT[/quote

شكرا على ردك على الموضوع وفعلا اللغة مشكلة فى اللعبة بس هى ظهرت كدة بعد نزلوا باتش التاور والفان وحنبقى نسال ازا كان ينفع ان نعدلها مرة اخرى ولا لا وبالنسبة للحصان فكرة جامدة قوى وياذن الله يتم عمله

اطلب واتمنى شاركنا بافكارك وارائك لتحسين مستوى السيرفر
صفحة 1 من اصل 1